Alla inlägg under december 2013

Av Martina Andersson - 9 december 2013 09:15

Ärligt talat så visste jag knappt om att jag hade kvar den här bloggen. Men det funkade att logga in och nu funderar jag starkt på att göra något vettigt av den :) Som att verkligen blogga om mitt favoritämne, ta foton  på mina kreationer och lägga upp dem här till allmän beskådan.


Men så är det alltid det här med att ha tid. Och med två barn, märkliga arbetstider och en julafton som kommer närmare i raketfart, är det inte helt enkelt att hinna med. Någonting. Så blir det något, blir det i januari 2014 och där framöver. 


Däremot tänkte jag ta tillfället i akt redan nu och ge er ett par hintar om hur jag tänker angående julklappar. Givetvis så kommer jag att sätta samman ett par fina scrappbook med foton och allsköns kreationer, och ge bort till mina släktingar, men jag kommer också att vara lite "lat" och beställa en personlig fotoalmanacka - ni vet, en sån som man skapar snabbt och enkelt på nätet med sina egna foton, oftast en för varje kalendermånad. I detta avseende, alltså om du också vill göra en fotokalender, är det fördelaktigt att kolla in fotokalendertips.se, som varje år testar och tipsar om vilka som är de bättre fotokalendrarna i Sverige.


Givetvis får man ta såna tester med en nypa salt. Smaken är som baken, men grejen här är att de även gjorde ett test på PLUS, ni vet det där SVT-programmet som Sverker "äää däää sååå" Olofsson var fontfigur förr tidigare, och som kom till samma slutsats som det här testet av fotokalendrar. På den här sidan om fotoalmanackor får man även tillgång till en riktigt najs rabattkod som ger halva priset på bäst i test kalendern (A4 väggkalendern från Photobox).


Det finns även en bra instruktionsvideo som visar exakt hur man laddar upp sina bilder och skapar kalendern, något som kan vara bra för alla oss som inte är så tekniskt begåvade.....


OK, det var allt för den här gången. Vi hörs i januari och då........! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kataloger

SvenskaSajter.com - gratis länkkatalog för hemsida & blogg Blogg listad på Bloggtoppen.se

Ovido - Quiz & Flashcards